AZETA obsługa klienta: [email protected] | 785070004

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)


1. W jakich godzinach jest czynna drogeria i w jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00. Zamówienia poprzez stronę internetową można składać codziennie, 24 godziny na dobę.

2. Gdzie znajdę cennik i formy dostawy?

Wszystkie dostępne formy wysyłki oraz aktualny cennik jest w zakładce „Dostawa“: https://www.azeta.pl/delivery.

3. Jaki dowód potwierdzający zakup mogę otrzymać?

Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Dane niezbędne do wystawienia faktury należy podać przy składaniu zamówienia i wysłać na adres: [email protected]. Fakturę VAT także można pobrać na stronie www.azeta.pl w zakładce „Moje zamówienia“.

4. Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

Wszystkie dostępne formy płatności można znaleźć w zakładce „Płatność“: https://www.azeta.pl/payments.

5. Czy mogę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować dzwoniąc lub pisząc do Biura Obsługi Klienta w możliwie najkrótszym czasie po jego złożeniu, jednak nie po nadaniu przesyłki. Wówczas zakupione produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki na podstawie prawa do odstąpienia od umowy. 

6. Jak postępować gdy przesyłka jest uszkodzona lub niekompletna?

Każdorazowo fakt o uszkodzeniu lub braku w zamówieniu należy zgłosić do Biura Obsługi Klienta dzwoniąc pod numer 785070004 lub pisząc wiadomość e-mail na adres [email protected]. Wszelkie informacje o problemach z zamówieniem prosimy zgłaszać w możliwie najkrótszym czasie od chwili ich stwierdzenia.

7. Czy adres do wysyłki może być inny niż ten podany przy rejestracji lub podczas składania pierwszego zamówienia?

Adres do wysyłki produktów może być inny przy każdym kolejnym zamówieniu. Wypełniając formularz zamówienia, w miejscu adres dostawy należy podać dane, na jakie paczka ma być wysłana.

8. Jak mogę się zapisać, aby otrzymywać wiadomości o nowościach i promocjach na e-mail?

Aby zapisać się do newslettera Azeta.pl, należy wpisać swój adres e-mail na dole strony głównej i kliknąć „Subskrybuj".

9. Jak mogę zwrócić lub zareklamować produkt?

Produkt można zwrócić po wypełnieniu i odesłaniu formularza, który można znaleźć: https://www.azeta.pl/return-policy

UWAGA:
Zwracany produkt powinien być nienaruszony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z akcesoriami i instrukcjami. 

10. Produkt, który chcę zamówić jest wyprzedany. Kiedy będzie dostępny?

Na stronie każdego produktu jest możliwość ustawienia przypomnienia o jego ponownej dostępności. Należy kliknąć w opcję „Przypomnij mi, kiedy znów będzie dostępny” i zostawić swój adres e-mail.

11. Chciałbym nawiązać współpracę z drogerią Azeta.pl, w jaki sposób mogę złożyć swoją ofertę?

Wszystkie oferty prosimy wysyłać w formie pisemnej na adres: [email protected].

Artykuły

Tryb poziomy jest niedostępny.
Użyj trybu portretowego.